středa 3. dubna 2013

Rimmel Match Perfection (MP)

Pro tento make-up Match Perfection (MP) jsem se rozhodla napsat recenzi, protože jsem si uvědomila, že je poslední dobou mým každodenním ranním pomocníkem.

Nejprve k obalu - je prostě krásný! Obal je v nádherné skleněné lahvičce s pumpičkou, takže dávkování je úpně super, nemusíte nikde nic mačkat, vyteče vám vždy stejné množství, make-up prostě neprská :) Akorát stačí jemně stlačit - podle tlaku na pumpičku lze uzpůsobit množství make-upu, což je asi pochopitelné. Na jasně modrém víčku je tradiční Rimmel korunka.


Jaký tedy je? 

Úúúúžasný, ale přišla jsem mu na chuť až po nějaké době. Má daleko jinačí konzistenci, než ostatní make-upy. Je řídký, ale to hodnotím jako jeho obrovské plus. Tady vám odpadá veškerá starost se šmouhami, mapkami a fleky. Roztírá se perfektně. Dále mě ohromila jeho funkce sjednocení pleti. Ačkoliv jsem nikdy na make-upy nebyla, tak tenhle mě dostal do kolen, protože v žádném případě nevypadá jako maska. Jeho barva je naprosto přírodní-přirozená, ale musíte trefit odstín. Je zima a jsem bledulka, takže mně nádherně sednul odstín 100 Ivory. 




Další věc, která mě nadchla, je jeho vůně. Při roztírání  je fajn, že vám krásně voní pod nos :))))  Ale nebojte, vůně se neudrží na pleti moc dlouho.
Po nanesení make-upu - stačí malé množství, protože dobře kryje - máte pleť hebkou, sjednocenou, ale zároveň přirozenou a prozářenou - toho MP docílí díky modrým safírovým pigmentům, které ale nejsou nijak viditelné na pohled.  Nesmím zapomenout zmínit také obsažené SPF 18, které pleť chrání před slunečními paprsky :)


I s výdrží je na tom MP na vynikající úrovni. Bezchybně vydrží po celý den - počítám cca 8 - 10 hodin. Pro lepší výdrž a matnost - přeci jen se člověk přes den potí a tento make-up není primárně matující - doporučuji zafixovat pudrem. Pudr k MP perfektně přilne, neovlivňuje jeho funkci - tedy nepřidělává šupinky nebo například více nemapuje.

Cena se pohybuje kolem 200 Kč (objem je 30ml) a je k dostání v 6 odstínech, takže jistě vyberete takový, který padne odstínu vaší pleti.

Za sebe mohu tento make-up jen a jen doporučit. Rimmelu nasadil laťku hooodně hooodně vysoko a málokterý make-up ho překoná!

Žádné komentáře:

Okomentovat