pondělí 11. března 2013

Kompaktní pudr Dermacol s vůní léta

Dlouho jsem hledala pudr, který se tolik nesype při zásahu štětcem - možné je, že mám hrubý štětec, ale nikdy jsem s tím neměla problém. Mám pudr od Astor Anti Shine Mattitude - má sice 14 gramů,  ale tím, že se dost sype stejně jako Stay Matte od Rimmel, se jeho doba používání značně krátí.

Za zhruba 99 Kč (v drogérii) seženete sice 8 gramový, ale krásně designový kompaktní pudr s reliéfní krajkou od Dermacol.



POZOR!!! na odstín. Jsem bledulka a mám odstín 3, což je zajímavé, když se tahle řada skládá ze 4 odstínů. Takže nic pro opálené slečny :o) Možné je, že světlejší odstín se hodí, pokud máte make-up, který používáte v létě a chcete ho použít v zimě, kdy nejste opálené.

Jsem překvapena nejen jeho krajkou, ale také příjemnou vůní, která ale není nijak vtíravá a spíš jen potěší nos.

Nanášení - tedy mým štětcem - je bezproblémové, nedělá flíčky, pěkně přilne k pokožce. Na dotyk je pak pleť jako dětský zadeček :o) Z toho jsem nadšena nejvíc.

Jak je již zvykem u Dermacolu, i tento výrobek má nějaké obohacení. Je to vitamín E, který má antioxidační účinky

Výdrž je neskutečná - krásně matuje a při pocení nedělá mapky. Já jsem zatím spokojena. Tak snad se mi při dalším používání něčím nezprotiví :o) 

Jaký je Váš oblibený pudr?

4 komentáře:

  1. také ho mám, jenom pár dní, ale už sem si ho moc oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
  2. mně se taky líbí :) mám ho ode dneška, ale stihla jsem tak nějak otestovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. zaujimavy puder, z Dermacolu nic nemam, budem musiet nieco skusit aj od nich

    OdpovědětVymazat
  4. Pořídila jsem si odstín 2 z internetového e-shopu a na léto, i když jsem bledulka, není. Budu si ho muset nechat na zimu, až trochu vyblednu.

    Hanďa

    OdpovědětVymazat